System ATTS (Audio Time Triggering System)
został skonstruowany w 1988 roku na bazie komputera Yamaha CX5M
(program Music Composer) Zamienia dowolne impulsy akustyczne na
serie instrukcji sterujących odtwarzaniem komputerowych sekwencji
muzycznych. ATTS został zastosowany w następujących utworach:
Follow me (1988),
Uszy, Nos, Oczy (1989),
Follow Salzach (1989),
Two Suns (1990),
Switched on... (1991),
Switched off... (1991),
River Dart (1995)
MCOS (MultiControllerOpticalSystem)
Wielostopniowy system komputerowy tłumaczący ruch
w oświetlonej przestrzeni na złożone struktury dźwiękowe.
Wykorzystuje program Max/MSP. MCOS (MultiControllerOpticalSystem)
zastosowany został w następujących kompozycjach:
Lighting (1995)
Lighting II (1997)
dark&lightZone (1999)
Passage (2001)
System LTTS (LightTimeTriggeringSystem)
Komputerowy system optyczny, który tłumaczy zmiany światła na serie
instrukcji sterujących odtwarzaniem komputerowych sekwencji
dźwiękowych. Skonstruowany na bazie komputera Yamaha CX5M,
udoskonalony z zastosowaniem komputera Atari 1040ST.
System LTTS (LightTimeTriggeringSystem) został zastosowany
w następujących kompozycjach:
WYSYG (What You See You Get) (1989)
Beauty and the Beast / Piękna i Bestia (1991)
Sha Ba Del'Mana (1994)
Doubles (1994)